Idag överraskade vi Rasha med en födelsedagsbrunch på 26 Beach i Venice. Jag var först på plats vilket är otroligt ovanligt. Trodde först att jag fått fel på tiden, men så dök Shabab upp och sällskapade mig i väntan på resten. 
Vi fick vårt bord i deras speciella rum längst bak i restaurangen. Dekorationerna var så himla söta! 
Jag och Jenisa delade på en tiramisu french toast med mascarpone sås, och en skål färsk frukt. Mums! 
Efter vi ätit klart, tagit bilder och skrattat så vi fått ont i magen så drog vi vidare till Santa Monica för lite strandhäng. Det var så otroligt varmt idag att tillochmed vattnet i havet var ljummet. Notera att vattnet här i Cali alltid är iskallt. Vi alla brände våra fotsulor utav den stekheta sanden. 
Vi avslutade firandet på Stickhouse, med varsin glass. Det blev en hallonsorbet glass doppad i choklad och krossad mandel. SÅ. SJUKT. GOTT.
När jag kom hem så fixade Farhana Crepes. Asså hela min dag har varit baserad på sötsaker och dessert, haha! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress