Idag började jag min morgon hos kiropraktorn Sam. Han är så himla rolig, han får alltid mig att skratta på de dystraste dagarna.

Därefter åkte jag till ULTA och köpte lite grejer till Naida och därefter blev det en tripp till Target. Såklart så fastnar man där i några timmar för lite retail therapy. Tyvärr...
Plånboken fick ta några smällar igen, hehe.
Köpte lite kläder till min resa samt lite hygien produkter. 
Köpte en tandborste som jag upptäckte när jag kom hem att kvinnan inte tagit betalt för haha! Oh well.
Blev en hel del t-shirts och annat smått och gott. Jag måste börja packa smått så jag kan börja packa undan mitt rum för flytten. Sån hektisk vecka det kommer att bli. Åååhhh....
Har lite kul som väntar denna vecka. Två olika photoshoots samt en Lakers match. Jag kommer vara helt slut när veckan är slut och det är dags att pallra mig till flygplatsen. 
I can’t wait. Woooooh! 
Idag så avled en av våra familjevänners mamma. Hon blev bara 59 år. Så sjukt hur oväntat livet är. Påminner mig själv varje dag hur man måste ta vara på sina dagar och alla runt om sig, för man vet aldrig vad som kommer att hända. Läskigt och väldigt obehagligt. Uhhhh

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress