Nu är jag officiellt 25 år!!! Jag har blivit så fint firad av familjen redan. 

Farhana lagade afghansk middag i min ära! Såååå gott! 
Sen efter middagen fick jag tårta och presenter. 
Min svärmor är så rolig. Hon kom fram till mig och gav mig en sovmask. Jag tittade lite förvirrat på henne och frågade vad hon vill att jag ska göra med den. Hon ba "jag hann inte slå in den" ja fattade fortfarande inte vad hon menade, men sen öppnade jag masken och ut föll en $100 sedel. Försökte sen ge tillbaka den till henne men hon ville inte ta emot den. Suck.. Hon jobbar så hårt, $100 låter inte så mycket men det är mycket för henne så som hon jobbar. 
Därefter blev det tårta och presenter. De bestämde att smeta mitt ansikte med tårta haha! 
Jag fick Huda's nya sminkpallett av Farhana och Mo och en Apple Watch S2, av Rez. Asså jag som trånat SÅÅÅÅ länge efter denna klocka, nu är den äntligen min. Min man kan han! Ville gråta för jag var så lycklig hahaha. Jag är ett teknik freak jag vet...
Pratade precis med mamma i telefon. Min pappa hade helt glömt bort min födelsedag haha. Han skickade en selfie på sig själv och sen säger han godnatt. Alltså blev helt paff och började skratta hysteriskt. Han börjar bli gammal han. Min fina pappa. Nä nu blir det till att sova. Imorgon bjuder det på något äventyr har Rez sagt! 
Felicia

maten ser så god ut

Svar: Det var super gott hihi
Samira Hasan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress