Nu är det 9 dagar kvar till semester!! Jag är så otroligt taggad. Det är välbehövt måste jag säga. 
Förhoppningsvis hinner inte Baby Khan komma innan jag är tillbaka! 
I torsdags så åkte jag till The Americana och åt middag med Rasha och Shabab på Din Tai Fung. Aldrig varit där men gott var det. Dock så blev jag magsjuk av maten. Måste ha varit kyckling dumplingsen jag åt för jag mådde inte så speciellt bra igår asså, haha! 
Rasha gav mig en Instax kamera i present med lite film, varav en svartvit film. Åhhh, ska bli så kul att prova den. Ska försöka ha med den till Sverige för att ta massa fina bilder. Älskar hur hon köper en kamera till en fotograf. Jag har suktat efter en instax ett tag, men dom är så dyra att jag snabbt släppt tanken hehe.
Shabab köpte en cupcake från Sprinkles haha. Så söt.
Det blev middag och lite casual windowshopping. Jag har så fina vänner måste jag säga! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress