Är äntligen i Sverige!
Landade i förrgår, men oj vad jag lidit av jetlag dessa dagar. Har inte orkat göra någonting, men nu börjar det släppa lite smått.
Mamma fyllde 60 igår, men vi gjorde ingenting speciellt eftersom min bror var sjuk. Vi ska äta middag på måndag istället har vi bestämt.
Flygresan var okej, min rygg mördade mig måste jag säga. Dock fick jag en bra plats precis vid mittenraden vid gången, så jag inte behövde flytta på mig när någon behövde gå på toa. 
Jag fick mitt bagage väldigt fort, och sen möttes jag av min pappa och storebror. 
Det regnade (typiskt). Sen kom jag hem och la mig i min säng. Som jag längtat! 
Jag gosade sönder Tigress haha. Sen började the waiting game på mamma som inte hade någon aning om någonting. Jag och Samin gick till Stinsen och kollade skor åt honom för att döda lite tid. Det var mysigt då vi hann spendera lite ensam tid med varandra.
När mamma kom hem så sa pappa "Det finns en present som kom till dig i Samiras rum, gå och titta!!"
Såklart ska hon titta och OOOOJ vilken chockad mamma jag fick. Haha! Hon sa att det här var den bästa födelsedagspresenten EVER! Awww! 
Idag sprang jag lite ärenden med pappa. Blev ett bankbesök och ett besök hos polisen för att förnya mitt ID kort.
Sen tog jag tåget in till stan. OJ vad förvirrande då dom byggt om. Fattade verkligen noll.
Gick runt lite i stan i väntan på Lensa. Vi satte oss inne på Joe & The Juice inne på Åhlens, som btw har världens kassaste service. Oj vad jag blev arg på en av killarna som jobbar där. Aldrig igen. 
Vi satt och myste och catchade upp, sen kom Naida och överraskade mig haha! 
Vi satt kvar ett tag sen började jag och Naida rulla hemåt. Först blev det ett stopp inne på Lagerhaus, sen bar det av mot tåget. 
Kom hem och så plockade min farbror upp mig och vi åkte hem och åt middag. Så mysigt! 
Runt 9 så skjutsade min farbror hem mig och Ruslan. Vi åkte förbi Ruslan först så jag kunde se hans lägenhet, sen skjutsade han hem mig. Vi satt i bilen utanför mitt hus och pratade lite. Jag älskar min farbror, han är så himla go.
Imorgon så bär det av hem till Nodi för lite chill, fotografering och sen ska det bli utgång! Ska bli kul. Yayyy 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress