9 november 2017

Väsby

Äventyr a lá Samira

 
 
Ännu en sovmorgon idag. Lite morgongos med Tigress, och sen steg jag upp för att göra mig iordning. 
Tog mig en sväng in på Clas Ohlson och köpte ljushållaren som jag trånat efter i några dagar. Den är så häftig! 
Det blev även en yogurtkopp och en söt slickepott! 
Gick till tåget och åkte till Upplands Väsby och möttes upp av Nor. Min fina Nor som jag inte sett sen jag flyttade. Hon försvann ju helt från allt ett tag och man fick inte tag i henne. Men av en slump så hittade jag henne på instagram för några månader sen, och OJ vad glad man blev! 
Det blev ett enormt kramkalas på station. Promenerade till Väsby Nya och köpte med oss en vaniljlatte och en toska längd. Mmm! 
Väl hemma hos Emelie så gosade vi med hennes söta små kaniner samtidigt som vi lagade kronärtskocka och potatis soppa. Alltså wow så gott det blev! 
Sen myste vi med en kopp te och toska kaka. Mums! 
Efter ett tag blev det hemgång. Mötte pappa i Centrum och så åkte vi till Samin för att hälsa på och säga hejdå. 
Det är så sjukt hur skön relation vi två har nu. Jag trodde verkligen att vi två skulle vara främlingar hela livet ut, men det känns som att ju äldre vi blir desto närmare kommer vi. 
Han är klar med sin Masters till sommaren så vi funderar på att planera in en resa för honom till mig. Skulle vara superkul faktiskt! :) 
Imorgon blir ännu en fullspäckad dag med vänner och packning. Måste försöka ta mig till Ica Maxi för att handla lite grejer till resan och folket back home. 
Min dag kommer iallafall börja mysigt med en brunch med pappa på Max (mitt val, haha). Han undrade ifall det fanns något jag vill äta nu innan jag åker, och han nämner massa goda restauranger medan allt jag har i huvudet är Max, haha! Ni skulle se hans min, men tack och lov älskar han också Max, så det funkar speciellt eftersom mamma är på jobbet och inte gillar Max speciellt mycket! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress