Idag plockade jag upp mitt ID kort hos Polisen och sen drog jag till Sollentuna Centrum och väntade på Ruslan. 
Vi gick och handlade på ICA och sen gick vi till bussen och åkte hem till honom.
Blev lite casual skitsnack först och sen så började vi laga mat. Det blev lasagne med lammfärs och Aubergine, champinjoner och hemmagjord Bechamel sås. Mmm mm mm! 
Det tog oss drygt 2 timmar att fixa klart allt, sen satte vi oss och tittade på "Fantastic Beasts and where to find them" tillsammans med ett glas vin. 
Efter maten så blev det chips och cola. Jag är proppmätt, haha! 
Klockan blev precis midnatt (1 november) vilket betyder att IDAG FLYTTAR JAG OCH REZ till vår nya lägenhet. YAYYYYY! Eller han flyttar för jag är ju i Sverige haha..
Han ska ta med en kompis och flytta en del och resterande ska han ta när vår mexikanska handyman Carlos kan komma och hjälpa att få ner alla lådor från vinden. Det här kommer att bli ett projekt for sure, men det är verkligen så värt det. Vi får äntligen påbörja ett riktigt gift liv tillsammans! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress