Det har varit sjukstuga här hemma sen igår. Rez är sjuk och Farhana är sjuk.
Det har blivit en hel del ingefära och C-vitamin för att inte bli sjuk. Jag har ett jättedåligt immunförsvar, så jag ska försöka kriga mig igenom detta. Ughh.
Vi får väl se hur det här går. Det som är på plus sidan är att Rez vill ha soppa. Han äter aldrig soppa, han tycker det är en jätteonödig maträtt, så man måste verkligen ta vara på situationen när man kan, haha! 
Igår åkte jag över till lägenheten och gjorde en walk-thru. Skrev ner saker och detaljer som behöver fixas, målas om etc. Innan jag började alla olika sysslor så åkte jag direkt till biltvätten för att tvätta min bil. Paul var SÅ smutsig. Det såg ut som att alla fåglar i hela LA hade bestämt sig att använda min bil som toalett.
Efter biltvätten så åkte jag till Target eftersom de hade en 25% rea på alla köksprodukter. Så en mikrovågsugn, kaffekokare, riskokare och ett vattenfilter fick följa med hem, tillsammans med lite andra småsaker. 
Köpte två supersköna kuddar med microfiber så dom är bra för nacken.
Åkte in till Best Buy och köpte en tv. Det tog mig en dryg timme att bestämma mig med lite hjälp av Facetime med Rez. Det blev en grymt fin tv från Samsung!
Åkte till lägenheten och la av mig allt. Försökte installera vattenfiltret men det var svårare än jag trodde. Ska försöka igen idag.
Runt 7 så blev det middag på Pho So 1. Mmmm mM mmm! 
Idag ska jag försöka ta mig till HomeGoods för att köpa lite smågrejer. Jag älskar HomeGoods, alltid små fynd för grymma priser. Det gillar vi! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress