I lördags så sov jag över hos Naida. Vi åkte till Mall of Scandinavia (MOS) och tittade på Bad Moms 2, tillsammans med Naidas vän Sabina.
Först blev det lite windowshopping eftersom att vi var så tidiga, men så började filmen och vi köpte på oss lite snacks och satte oss tillrätta för att titta på filmen.
Filmen var bra, första var bättre, men den här filmen var väldigt julinspirerad, vilket gjorde så att man började få en grov julkänsla haha. Vi är fortfarande mer än en månad ifrån julafton..
Efter filmen blev det ännu lite windowshopping, kikade in på lite olika heminredningsbutiker, men det blev ingenting som fick komma med hem denna gång.
Därefter drog vi tillbaka hem till Naida. Naidas mamma hade fixat middag åt oss, panerad fisk, potatis och stuvad spenat. Mmmm, vad gott! Jag har inte ätit stuvad spenat eller panerad fisk på år, satt väldigt fint måste jag säga! Efter maten blev det chips, dipp och film. Det blev en mord deckare, grymt bra var den! 
På morgonen väcker hon mig med frukost. Tjejen har fixat våfflor, sylt/grädde, nutella och te. Åhhh, sån kärlek alltså!! 
Blev en lugn eftermiddag med hennes familj, sen bänkade jag och Celina (Naidas lillasyster) framför datorn och hon sålde på mig Sims 4. Nu vill jag hitta ett sätt att köpa det spelet för jag vill spela! Vi spelade så mycket att jag missade två av mina bussar, haha! 
Väl hemma så lagade jag mat åt familjen. 
Det blev thaibiff och stark kyckling. Det blev lyckat! Nu kan dom inte klaga på att jag inte lagar mat åt dom, haha. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress