Min dag började inte så speciellt bra men den slutade helt perfekt. 

Började med att jag nästan försov mig till jobbet. Hade 14 min på mig tills jag började jobbet. Jag gjorde mig iordning på 7 minuter och rusade till jobbet. Kom dit precis klockan halv 7, och med min starbucks hoppade jag ut ur bilen och SPLASH så åkte flaskan ur handen och krossades i tusen bitar på marken. Så inget kaffe för min del, nej. 
Påbörjade mitt shift, allt var perfekt tills jag checkade in tre katter, och en av dom bestämde sig för att greppa tag i mina armar och det slutade med att den klöste mig i handflatan och handleden. Blödde ju ganska så fint därefter. 
 
Efter jobbet rusade jag till Janelles hus och bytte om. Sen blev det en timmes bilresa till en jättefin strand som var grovt obefolkad till skillnad från typ Malibu och Santa Monica. Sanden var så mjuk och fin, och varm! Dock blåste det en del men det var helt okej! 
Vi satte upp ett strandtält och därefter blev det massa skitsnack, snacks, vin och bara allmänt mys och en hel massa skratt. Det bästa med allt var att telefonen fick ligga i väskan hela tiden vi var där. Så sjukt underbart alltså att bara leva i nuet liksom! 
Efter stranden så åkte vi till ett mini varuhus som är inuti ett militär territorium. Det bästa med det är att allt var billigt och ingen skatt på något! Jag var så nära på att köpa en Apple watch, men de hade sålt slut på den rosé färgade klockan jag ville ha :( 
 
Efter lite shopping så blev det hemgång. Väl hemma hos Janelle blev det skräckfilm (The Remains) och sen blev det hemgång för min del! 
 
Mer av såna här dagar skulle vara grymt härligt!!! 
Nu blir det läggdags för min del. 
Godnatt :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress