Min intervju på PetSmart gick nog bra tror jag! Hon var tydlig med att hon tyckte om mig, aldrig hört det förut under en intervju, så det borde väl vara 
positivt, eller?
Rezuans mamma är hemma från operationen, så har behövt ta hand om henne och huset eftersom hon inte har orkat. I förrgår så blev Leo påkörd av en bil. Föraren stannade inte ens för att se ifall han var okej... Förstår inte hur man kan vara en så skitig människa. Leo är Rez 7åriga Schäfer. Han har varit helt annorlunda de senaste dagarna, så jag har försökt ge honom så mycket sällskap jag kunnat och även fått se till att han äter och dricker ordentligt. Det är jobbigt när han inte kan säga hur han mår och var det gör ont. Vi ska ge det några dagar till, och sen så får vi se hur vi gör. 
Jag har försökt vila så mycket jag kunnat de senaste dagarna, menförkylningen vill inte släppa. Så jäkla typiskt asså... 
Empire är tillbaka så ska spendera min kväll med det. Wohoooo!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress