Klockan är snart 7 på morgonen och jag är galet irriterad. Jag har upptäckt nu i några dagars tid att pengar i olika summor har försvunnit från mitt konto. Dagar då jag inte alls har använt mitt kort, så har det uppkommit transaktioner. Ringde Swedbank idag och tydligen är det någon i Miami som har gått loss på en skön shopping runda. Ja men det var ju trevligt att höra. Ska ringa polisen imorgon och anmäla för kontokort skimning. Förstår inte varför inte folk kan skilja på mitt och ditt... 
 
Hursomhelst, i fredags så packade jag min väska och så bar det av till Santa Clarita för att sova över hos Alvina. Jag har inte sett henne på ett år, och hennes familj har jag inte sett på snart 3 år. Helt sjukt! 
Vi drog och åt middag på ett nyöppnat KBBQ ställe. Och därefter försökte vi hitta ett glass ställe som var öppet, men det slutade med att vi drog till StaterBrothers och köpte en liten burk Ben&Jerry's! Mmmm mmm mm! 
Därefter snackade vi skit halva natten, och på morgonen blev det tidig väckning. Redan vid kvart i 8 så bar det av mot Starbucks för lite rese gott (och kaffe såklart) och sen pumpade vi musik ända tills vi kom fram till Anaheim. 
Alvina övertalade mig till att dra på mig shorts, och det fungerade utmärkt första delen av dagen tills runt 4, då vi båda började huttra av kyla. Det slutade med att vi drog tillbaka till bilen, klädde på oss byxorna igen. Oj vilken skillnad ett par byxor kan göra alltså! 
 
Hela dagen spenderades i folkmassor och köer. Men det var okej för vi fick chansen att babbla av oss. All förlorad tid var återfunnen. Vi drog hemåt runt halv 10 på kvällen. 12 timmar på Disneyland räckte gott och väl för oss. Speciellt våra fötter tackade nej. 
Vi drog hemåt, och rundade av kvällen med Wingstop i magen. 
Hemvägen var ganska vild. Regnet öste ner. Däckade galet skönt när jag kom hem. Tror det tog mig mindre än 5 min att somna! 
Nä nu är det dags att sova lite. Jag har en intervju om några timmar. 
GOOOODNAAAAAAAAATTTTTTTTTTT
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress