För någon vecka sen klickade jag hem lite grejer från Sephora. Jag älskar Urban Decay's tidigare Naked paletter så nu när det var försläpp på denna paletten så kunde jag inte hålla mina fingrar i styr, hihi. 

Så många varma somriga toner, alltså åh kärlek!! Klickade även hem ett läppstift från Huda Beauty i färgen "Flirt". Jag älskar hennes färg "Muse" så en till färg skadar inte. 
Sist jag var och spontan shoppade så fick Kat Von D's läppstift "Double Trouble" följa med, samt en liten burk ansiktsmask från "Glam Glow". 
Jag har hört så mycket positivt om den masken, så förhoppningsvis så kommer det vara värt pengarna. 
Nu blir det till att sova så att jag orkar imorgon :)
Fröken Träd / Gripenhjärta

Å! Härligt med nytt smink. Har själv ett paket på posten som jag ska hämta ut, :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress