Jsg hade ju sån panik i förrgår för att klara provet. Men JAG KLARADE DET! Yaaaay!
Asså vilken lättnad. Idag hade jag en ledig dag, så har helt ärligt bara tagit det lugnt. Igår somnade jag redan vid 7 på kvällen och vaknade idag runt 11. Alltså oj som jag har sovit haha. Men det var väl behövt. Jag var ute på promenad med Leo och vår inneboende, Melissa idag. Det var så varmt att vi knappt orkade runt hörnet haha. Så det blev att stå i skuggan och svalka oss. Hon är så trevlig och rolig! Hon berättade lite roliga historier från hennes tid på Smart & Final. Hon har precis gått i pension efter 36 år med företaget. Hon ska flytta till en annan stad i slutet av nästa månad. Så hon erbjöd mig sin nyinköpta cykel. Så himla söt! Vi får väl se vem som flyttar in härnäst.
Ikväll blir det middag och bio med Rez. Vi ska se Wonderwoman och äta Wingstop. Mmm mmm mm!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress