Jag försökte lägga upp ett inlägg igår kväll men av någon anledning fungerade det inte, utan raderades...Så försöker på nytt! Jobbade morgonskift igår på djurhotellet. Jag haltade hela morgonen eftersom mitt klåfingriga jag har petat sönder en vattenfylld blåsa under min häl. Och vi har heltäckningsmatta här hemma så plåster fungerar inte speciellt bra eftersom plåstret fastnar i golvet när man går. Suck.
Det var Amerikansk farsdag igår, så smsade min pappa, och till min förvåning så har han lärt sig hur man använder emojis, haha! Så söt, för den här mannen är så oteknisk som man kan bli. Stolt! 
Efter jobbet gick jag hem och slocknade i drygt 8 timmar. Det var SÅÅÅ skönt! Vaknade och så drog jag, Rez och hans pappa till Red Lobster för farsdags middag. Jag beställde en otroligt god garlic butter mussle "tallrik" med en side of clam chowder. Mmmm mm MM! 
Idag är jag ledig. Jag har nästan glömt hur det känns att vara ledig. Kände mig så himla lost när jag vaknade sådär 10 på morgonen, måste jag säga. Ska försöka hitta något produktivt att göra. Att gå ut är inte ett alternativ, vi har nästan 40 grader just nu, det är nästan FÖR varmt om jag ska vara ärlig. Jag älskar värme, men det där är nästan för mycket. Jag funderade på att gå och gymma, men min fot gör fortfarande så sjukt ont så jag tror jag måste skippa det även idag! Jag tror jag ska försöka hitta en ny serie att glo ner mig i, hihi!
 
Sanna

Såg jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress