Jag jobbade morgon igår på hotellet. Det var så galet mycket att göra att man knappt hann andas emellanåt. Folks AC's har gått sönder pågrund av värmen så folk väljer att droppa av sina hundar så att de inte behöver vara hemma i värmen hela dagen.

Jag har hört om att vårt hotell är hemsökt men igår när jag höll på att gosa med en av hundarna så kände jag en pust i nacken och det kändes som att någon stod bakom mig. Jagvände mig om, men ingen var där. Alltså uuuhhh.... Frågade en av tjejerna som jobbar där och fick höra en hel del historier. Bruhhh. 
Efter jobbet drog jag hem och så åkte jag och Rez till gymmet. 
Jag har lagt gymmet på paus ett tag men nu har jag kommit igång igen, så det är skönt! 
Idag är det löning och ledighet, yay!! Ska försöka göra mig iordning för att möta Anna på gymmet. Första gången jag går tillbaka till Rez gym sen vi började date'a haha. Han vet fortfarande inte att jag ska dit, så det blir en överraskning hihi 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress