Igår var planen att ha halvshift på hotellet, men eftersom det var så sjukt mycket att göra tackade jag ja till att jobba mina 8 timmar. 
Jag har fortfarande så otroligt ont i kroppen att jag gick till butikschefen och sa det till honom. Han blev ganska sur på att ingen hade skickat mig till honom tidigare. 
Vi ringde till deras sjukhus kontakt, och jag fick lämna information och sen fick jag åka in till dom efter jobbet.
När jag kom dit så möttes jag av receptionisten som var en man runt 35 år. Han såg sjukt trött ut men försökte vara trevlig. 
Jag bads om att kissa i en kopp, men det sorgiliga var att jag hade gått på toa precis innan jag lämnade jobbet. Så han sa att jag inte fick lämna byggnaden innan jag hade kissat, annars sågs det som att jag hade vägrat. 
Klockan var alltså halv 11 på kvällen..
Han sa att jag hade 3 timmar på mig, och så gav han mig två vattenflaskor att dricka. 
Klunkade ner dessa på mindre än 15 min, haha! 
Doktorn kom och gjorde sin undersökning, och sen fick jag gå in och ta en X-ray på ryggen.
Jag var den enda patienten dom hade så doktorn hämtade mig och visade mig mina röntgenbilder. Det visade sig att jag hade en bruten del på mitt skelett, dock inte från min skada på jobbet utan från något helt annat. Jag var ganska chockad måste jag säga! Så sjukt att man inte vet en hel massa om sin egen kropp. 
Fick ta hem en hel del medicin, en elektrisk värmepåse och en kylpåse. 
Jag ska tillbaka till dom på söndag för en check-up!
I väntan på att jag skulle kunna genomföra kissprovet så satt jag med receptionskillen och pratade om massa olika saker. Han visade sig att vara hur skön som helst! Han berättade om sitt bröllop, sin smekmånad om sin familj och massa annat. Och sen visade det sig att han fyller år en dag efter mig! Hur stor är oddsen liksom! 
När jag kom ut från stället var klockan närmare 1 på natten. Jag har aldrig varit på en läkarmottagning så länge i hela mitt liv. 
Jag fick en muskelavslappnande medicin, och oj vad jag har sovit. Vaknade vid 4 på eftermiddagen.
SÅ KAN DET GÅ! Hahaha.
Är iallafall ledig så vi får se vad jag kan hitta på för nåt kul :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress