Idag var jag ledig från jobbet så åkte till Janelle på morgonen. Melissa var redan där, så sätter jag mig i Janelles bil och det finns ett paket som väntar mig. Jag öppnar det och i det finns det ett stort lukt ljus, champagneflaska och lite annat kul samt ett kort som hon skrivit. Nu är man verkligen en del av hennes bröllop! Är liksom hennes Maid of Honor!! 

Aldrig varit en del av ett bröllop på det sättet förut. Men jag är så taggad!! 
Vi åkte till Pasadena och hon hade tid att prova bröllopsklänningar i en sjukt vacker lokal med en hel drös med klänningar i olika former och färger. 
Fick mig att önska att jag hade kunnat prova vita bröllopsklänningar innan jag gifte mig haha. För kul skull, hehe. 
Vi spenderade två timmar där och sen gick vi och åt lunch på Cheesecake! 
Massa skitsnack och sen blev det promenad på gatan i Pasadena. Så sjukt varmt men åh så härligt! 
Därefter drog vi hemåt, Melissa åkte hem och jag och Janelle beställde biljetter till filmen "Girls Trip". Så sjukt rolig film. Innan filmen blev det middag, en Ceasar sallad för mig och kyckling till henne. Mmmm! 

Idag är även min årsdag. 5 år i USA. Hur sjukt är inte det? Så fort tiden har gått, verkligen... 

Nä nu blir det läggdags för mig. Har läkartid innan jobbet för min rygg. Förhoppningsvis kan de röntga min rygg igen. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress