Idag var det jobb på morgonen, men hade halvdag så det var skönt! Jag kom hem och så hängde jag med Rez mamma och fixade lunchbox åt Rez. Efter att Rez åkt till jobbet så åkte jag och svärisarna och gjorde lite ärenden. Vi åkte till Costco och gick runt där. Vi packade magen full av olika smakprover vi hittade när vi gick runt där. När vi skulle checka ut så hade en gammal man ramlat ihop på betong golvet och spräckt skallen. Det sprutade blod som på film, stackarn. Hoppas verkligen att han inte skadade sig allt för illa.

Känns som att jag bara äter och äter. Sen Rez mamma kom tillbaka från Bangladesh så har vi hängt och vi bara äter och äter. Nyss gjorde vi chai te och så blandade hon ihop en bengalisk aptitretare. Såååå gott! 
Inväntar Rez nu. Han ska tydligen ta ut mig på en date ikväll, vi får se vart vi ska. Han tjänar ju bättre nu, så han vill verkligen göra så fina saker för mig :)

Vi båda är lediga imorgon så vi får se vad vi hittar på då! :)

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress