Rez mamma har äntligen kommit tillbaka från sin 3 månaders resa i Bangladesh.
Vi kokade chai te och låg i hennes säng i några timmar och pratade om allt möjligt. Hon är så himla mysig.
Idag var vi båda lediga så det har pågått lite städning och annat smått och gott. Pratade med Farhana på telefon, känns som att man aldrig riktigt har tid att prata med varandra. 
I förrgår åt vi familjemiddag på BJ's. Det blev en bakad potatis och en skål clam chowder för min del. Mmm!
Ikväll är det löning, wihooo. Jag har en hemlis på G i oktober. Min plan är att överraska mamma på hennes 60års dag. Men hon vet ingenting, så min pappa och jag håller på och smider lite planer hihi.
Hoppas hon inte blir arg hahaha. Så försöker leta billiga biljetter tills dess. Jag vill komma tillbaka till Halloween, men förmodligen lär det nog inte ske. 
Rez fyller ju år nästa månad, så försöker hitta något kul att ge killen. Han är så petig, men har en liten idé om vad jag kan ge. Vi får se hur det blir. Vi ska iallafall till Las Vegas den 10e - 13e Augusti. Taggad! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress