Igår var jag på Jackies babyshower! Tack och lov var det inte så kallt, eftersom vi satt utomhus. I samma trädgård som hon hade sitt bröllop i. Träffade även hennes och hennes man Frank's son igår för första gången! Man börjar ju nästan undra hur ens egen tid som gravid kommer att bli... OM det ens händer haha! Eller jo det lär nog ske en av dessa dagar, dock inte på ett väldigt bra tag. 
Jag har livnärt mig på soppa och olika varma drycker de senaste dagarna. Men förkylningen verkar inte ha någon plan att lämna min kropp på ett tag. Tack och lov jobbar jag inte just nu, så man får iallafall chansen till att vila ut utan problem. Om exakt EN VECKA så firar jag och Rez vårat första år som gifta. Oj vad tiden har gått fort.. jag har beställt en skräddarsydd plånbok med hans initialer från Etsy, och sen kommer jag göra en kärleksbok, så beställde en tom bok från Amazon som jag ska rita och skriva i! Försökte göra så gott som det går eftersom pengarna inte riktigt finns för tillfället behövde jag komma på något smart och kostnadseffektivt! Istället för att beställa en tryckt bok online för 500 kr så tänkte jag göra en istället :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress