31 december 2017

Yas

Welcome to my LaLa Land

(null)

(null)

(null)

Inlägget jag precis skrev raderades av någon anledning... suck.
Klockan är snart 4 på morgonen men jag har tillräckligt med kaffe i kroppen för att hålla mig vaken.
Idag har jag storhandlat för imorgon. Familjen plus Janelle och Nader ska komma på middag. Det blir en fyrarätters, förrätt och efterrätt. Prat for me. 
Det blev en fylld kundkorg och tio påsar på Smart and final. Jag har inte handlat där sen jag slutade men det var nice ändå.
Jag har försökt städa så gott det går här hemma men jag har lång väg kvar tills jag är klar. 
Imorgon är vi på ett nytt år. Helt sjukt. 2017 har varit ett ganska så bra år, så undrar vad 2018 har att leverera. Förhoppningsvis massa positivitet!! 
Min kamera gick sönder under resan till USA från Sverige men pappa ringde precis och sa att hemförsäkringen kanske kan täcka dessa skadorna. Förhoppningsvis annars blir det himla svårt att ta emot kunder. 
Nä nu blir det att fortsätta städa. Allt måste vara skinande rent tills imorgon när alla kommer och sen för att det är ett nytt år. Wohoooo. Vi hörs nästa år gott folk!  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress