Oj... min blogg har mer eller mindre fått lida. Livet har verkligen kommit emellan. Jag hade inte ens kopplat upp min dator mot internet pga allt kaos som har hänt.
En liten throwback på de senaste veckorna: 
- Vi har flyttat in i vår nya lägenhet (men det kanske ni redan visste) 
Det har verkligen tagit tid att få allt på sin plats, packa ur alla kartoner osv. Det finns fortfarande en hel del kartonger som måste bli uppackade. 
- Jag har varit sjuk, haft en sån där konstig förkylning då halsen gjort ont och man haft världens hosta, men ingen rinnande näsa. 
- Jag har blivit arbetslös, nog den jobbigaste perioden jag har haft på länge. Inte för att jag blivit arbetslös utan att få säga upp sig utan förvarning på grund av sin advokat, och sen att bemöta alla sina otroligt fina kollegor och chefer och säga hejdå. Ja, det har inte varit en dans på rosor kan jag säga, men allt händer för en mening. 
Farhana har fått sin dotter, så nu har vi fått ett tillskott i familjen, så mycket tid har spenderats runtomkring henne och hennes dotter "Alizey". 
Jag har beställt en Iphone X ´, hihihihi. Förhoppningsvis får jag den snart. Förmodligen inte förrän vi kommer hem från Philadelphia.
Jag har två intervjuer denna vecka, en imorgon i Malibu, och en på torsdag i Santa Monica. 
Vi får se vart dom leder! 
 
Ja, som sagt, livet har verkligen tagit över. Men jag ska försöka bli mer aktiv från och med nu! 
Ska försöka fixa naglarna lite nu inför imorgon, och sen hitta en outfit. Wooooh
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress