19 december 2017

OnTrac

Welcome to my LaLa Land

(null)

Idag var första dagen på jobbet efter en veckas ledighet. Christiana blev så glad för orkidén som jag hade tagit med mig åt henne eftersom hon fyllde år dagen innan. 
Kom lägligt eftersom hon precis hade slängt sin någon timme innan jag kom, plus att orkidéer är hennes favoritblomma! Jag hade ingen aning om det faktiskt. 
Dagen gick ganska, mycket trial and error men det löste sig tillslut! 
På vägen hem så satt jag i trafik i över 2 timmar för att komma till Burbank där mitt Sephora paket hade levererats. Åkte dit och upptäckte att stället var stängt. Blev arg och ringde dom och killen i telefonen skickade ner någon för att öppna åt mig. Ingen svarade på telefon men tack och lov så fanns det någon som också försökte komma in i byggnaden som släppte in mig. Asså kaos för ett litet paket Hahahah. Men men!
Super nöjd till slut :)  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress