Äntligen kan jag pusta ut. 4 dagar gick galet fort men det har varit mysigt! 
Mysigt och kallt haha.
Vi åkte till Philadelphia i söndags och kom hem igår. Känns som man varit borta i en månad.
Vi frös som bara den men det var kul att få spendera kvalitetstid med varandra! 
Hotellet (Kimpton Hotel Palomar) var nice. Trevlig personal och fett flashy. Den hade typ en 50 tals vibe vilket var kul! 
Vi beställde phillycheese pizza det första vi gjorde när vi kom upp till rummet.
På måndagen så tittade vi på fotboll. 
Det var minus 6 som värst, och det satt man och huttrade i, i drygt 7,5 timme...
Fanns ingenstans att gå och värma sig heller och varm choklad som man köpte var iskall. Så det var mer mjölkchoklad som man köpte.
Efter matchen så försökte vi förgäves i över en timme att beställa en Uber i kylan. Det var så kallt att mina tår frös till isklumpar och jag haltade tillslut. Så sjukt. Jag har inte frusit så mycket sen typ lågstadiet när de tvingade oss att gå ut på gymnastiken. Uhhhh.
När vi kom tillbaka till hotellet så hoppade jag in i duschen och värmde mig. Aldrig uppskattat en varm dusch så mycket som då Hahaha!!
På tisdagen så tog vi oss ut i staden och kikade runt. Det blev promenad runt överallt för att titta. Så himla vacker stad det där med gamla byggnader och marknader. Försökte få Rez att åka skridskor med mig men han tvärvägrade så det blev inte av.
Vi lunchade på Luke’s Lobster och sen tog vi oss till Chinatown och åt thai icecream och middag på Hippot för lite Shabu Shabu. Mmmm!!! 
På onsdagen så hade vi en VIP tour på Eagles stadiumet och därefter bar det iväg till flygplatsen. 
Vi mellanlandade i Chicago i 4 timmar så Rez morbror plockade upp oss med sin familj och vi åkte och åt middag och sen hängde vi på Starbucks tills det var dags att åka hem. Det var minus 20 där... det sjuka var att det inte kändes så kallt!  
Lite snabbt om resan, trots kylan så var det värt det!!  
Lägger upp en bildbomb från resan  i nästa inlägg :)  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress