(null)
(null)

Igår spenderade jag hela dagen ute med Janelle och Nader. De plockade upp mig eftersom Rez hade tappat bort sina nycklar så min bil var blockerad och jag kunde inte ta mig ut. 
Vi åkte ut och brunchade på Mimi’s café och därefter åkte vi till Topanga Mall och strosade runt där ett par timmar. 
Jag köpte en väska, ett par jeans och en jätteskön och snygg tjocktröja från Zara. Alla tre artiklarna var i grått. Jag har aldrig ägt ett par gråa jeans förut så det här blev mina första! Väskan kunde jag inte slita loss blicken från så den fick också följa med hem. Älskar hur det är pärlor runt väskans kanter så det blir som en kontur. I like!! 
Efter vi shoppat klart så åkte vi hem till mig och hängde ett tag och sen bar det av till Hikari Sushi. Jag och Nader åt och åt och åt. Och så blev det lite Saké också. Uhhhh, så sjukt äckligt. Saké är varmt japanskt risvin som serveras i små porslins glas. 

Idag vaknade jag relativt sent. Hämtade nycklarna från min manager och sen åkte jag förbi Rez gym och lämnade dom i hans bil i ett kuvert utan att han visste. Han blev ju otroligt chockad måste jag säga Hahaha! 
Mission accomplished!
Åkte sedan till Fashion Q, Target, Kohls och Vons.
Blev lite julklappar samt lite annat smått och gott till mig själv. Det var ett bra tag sen jag köpte något till mig själv i butik så kände att det var dags. Blev lite fina grejer som jag kan lägga upp senare.
Innan jag åkte hem så åkte jag förbi Vons och köpte en orkidé till min chef. Hon fyllde år igår så tänkte att det skulle va kul att ge henne en blomma. Orkidéer är aldrig fel :)
Nä nu blir det godnatt för min del, måste orka upp till jobbet imorgon efter en hel veckas ledighet hehe. 




Angelica Wåhlin

Sååå snygg väska! Måste nästan kolla om den finns här, hehe .. Saké är inte riktigt min grej heller faktiskt.

Svar: Hahaha men visst?! Tog den sista väskan också så kändes lite extra som att den behövde komma med hem haha! Ja kolla om den finns! Annars lär den nog finnas online :)
Haha nä uschhh :(
Samira Hasan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress