Igår påbörjade vi flytten till Rez gamla rum. Hans mamma jagade upp oss redan vid 11, så kom städtanten och hjälpte oss att städa. Vid 3 så flyttades alla mina flyttkartonger från nedervåningen upp till vinden tillsammans med massa annat krimskrams som inte behövs just nu.

Tror vi höll på att fixa och dona i över 14 timmar. Snacka om utmattad man kände sig fram mot de sista timmarna.
Asså man märker verkligen hur mycket grejer man har när man flyttar. Asså galet vad man samlar på sig på 1,5 år. 
På tisdag nästa vecka så kommer Rez syster och hennes man att flytta in i vårat gamla rum. De behöver all plats de kan få för bebisen som är påväg. 
Jag och Rez har börjat kolla på lägenheter, samt sparat ihop några tusen dollar så vi kan flytta snarast möjligt när vi hittar ett ställe som vi båda tycker om. 
Så mycket som kommer ske på kort tid asså. Omställningen kommer bli tuff men det kommer bli bra! 
Idag jobbade jag på djurhotellet. Fick gosa med trillingarna, alltså så gosiga dom är. Älskar hur de inte har något emot att bli upplockade och gosade med hihi.
Imorgon är jag ledig. Ska försöka hinna till banken, tvätta bilen, plocka upp min lön från Smart & Final samt städa och organisera i rummet.
Vi får se hur det blir med allt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress