Rez moster och familj är äntligen här. Asså jag är helt kär i henne och hennes familj, dom är så himla roliga. Så det har blivit en hel del skratt de senaste dagarna! 
Igår hade jag min sista kiropraktik besök. Nästa vecka ska jag påbörja akupunktur. Är lite rädd haha, ogillar nålar så vi får se hur det går. 
Igår tog jag, Farhana och Parisha en promenad till Starbucks som ligger precis vid vårt hus. Man blev så sjukt mätt av drickan måste jag säga haha! Men gott var det. 
På tisdag har jag en intervju, asså jag ber till Gud att jag landar detta jobbet. Det skulle helt ärligt göra min dag. Men vi får se. Jag ska intervjua med direktören till företaget, så vi får se hur det går. Håller tummarna om att det kommer gå bra. Nu måste jag bara hitta nåt att ha på mig... Det är lite mindre kaos här hemma, men vet fortfarande inte vart hälften av allt är. 
Ska se med Amazon om de har nåt fint som man kan köpa haha! 
Hans moster köpte en spaghetti klänning åt mig från Bangladesh. Jag är förvånad att de ens har såna här klänningar där! Men jag är super nöjd, hehe. 
Igår efter middagen så tog vi en tripp till Beverly Hills för lite sightseeing. Lite kul eftersom man inte varit där på år och dar känns det som! 
Nä nu blir det att göra sig iordning för middag på Palms :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress