Ligger i sängen och typ halvsover. Är så trötttt, wäää!
Men idag är inte vilken dag som helst för idag är det Tigress födelsedag! Hurra Hurra Hurra!
Min mamma har skämt bort henne ordentligt idag. Hon tog med Tigress till djuraffären och så fick hon välja massa gott och en leksak fick följa med också! Min mamma är så söt måste jag säga!
Idag kommer Rez moster hit. De landade precis så de lär väl vara här så småningom.
Jag jobbade helshift idag, känner mig helt slut måste jag säga.
Fick iallafall lite glada nyheter idag, men kommer inte säga något innan det är satt i sten.
Igår fixade jag naglarna. Farhana kom med mig, och hon gjorde en pedikyr! 
På kvällen så åt vi på Gen KBBQ, mmm mm mm!! 
I tisdags så åt jag middag med Jenisa och Rasha. Helt sjukt hur tiden har flugit fort, men skönt att äntligen få ses och få begrava allt förflutna! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress