Jag har försökt peta ihop en bloggdesign de senaste 4 dagarna nu, men jag lyckades inte så speciellt bra. Jag hade en himla massa poäng så köpte tre PRO-teman med poängen, men blev nöjd med endast en utav dom. Tråkigt. Är inte 100% nöjd med temat jag valde heller, finns så mycket jag vill fixa men ingen aning till HUR. Håller på att bli knäpp.. Blogg.se har ändrat en hel massa i CSS mallarna upptäckte jag, och ingenting utav det gamla fungerar. Anledningen till att jag valde detta temat var för att det var det enda som inte kapade min header i mitten. 
Man hade ju mer energi och speciellt tid att pula med koder för några år sen. Men det får vara såhär ett tag nu, tills jag får lite mer ork och tid på mig. Jag fick sån ångest att ha bloggen nedstängd i så många dagar.
Men men, nu är bloggen tillbaka, dock lär det komma mer förändringar med tiden! Vem vet, det kanske blir att gå tillbaka till det gamla temat om ett tag, hehehe.
En grej jag måste fixa in på något sätt är en Google Translate knapp, så mina amerikanska vänner kan läsa bloggen. Det blir lite jobbigt annars kan jag tänka mig! 
Ville slänga in ett inlägg innan det blir dags att sova! Börjar jobba redan vid 6 fram till 2, och sen blir det jobb igen från klockan 3 till 22:30. Det är en sån där dag igen då två jobb hamnar efter varandra. Men tack och lov är jag ledig på fredag, fram till söndag! Måste hitta en outfit till konserten på lördag. Åhhh, jag har ingen aning om vad jag vill ha på mig. *Suck*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress