8 september 2016

7

Welcome to my LaLa Land

 
Det har varit en fullproppad vecka sen jag kom hem. Rez var ledig i tre dagar i rad så vi hann catcha upp lite.
Det har gått över en vecka sen jag kom hem och det börjar kännas okej nu. Med det fina vädret så tror jag att saker och ting blev lite enklare haha! 
Jag såg iallafall till att fixa mitt körkort, så nu har jag ett uppdaterat körkort så jag kan ta mig hemifrån. I början så kändes det lite som ett fängelse då jag knappt kom ut ur huset haha. Det är så sjukt hur beroende man blir av att ha körkort och bil här ute. 
Hursomhelst lite uppdatering på veckan. I söndags så åt vi lebanesiskt med Janelle och hennes vänner då hon och Nader presenterade sin förlovning för alla vännerna. Så glad för hennes skull!
Och i måndags var det Labor Day så alla var lediga, och vi gick över till Erica och Ahmad's nya lägenhet. Åh, så himla fin lägenhet på två våningar och värsta semester känslan när man kom dit. Vem vet, det kanske blir något för oss nästa år när vi flyttar? Jag är så taggad inför att flytta men vi får se när det blir av! 
Hursomhelst, idag har jag hängt med min svärmor, kört runt henne till olika butiker och sen så stannade vi hos en av hennes vänninors hem. Så pinsamt att sitta med 7 tanter med hijab, och så sitter man där i shorts och linne. Lagom jobbig situation hahahha! 
Har äntligen fått mina hemska naglar fixade. Herregud så hemska dom blev i slutet. Man skämdes nästan...
Hursomhelst, Rez är fortfarande på jobbet så tänkte försöka syssla lite med fotografin, uppdatera min hemsida osv. Så längesen jag höll på med det så IT IS TIME! :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress