Tillbaka till verkligheten efter en skön vecka i New York.
Gick upp 1,5 kg där borta hehhee... Men det var så värt det! 
Vi besökte Philadelphia också, och jag fick chansen att gå till Amerikas näst största shopping center och handla på PRIMARK!! Åh vad jag älskar Primark! Brände i plånboken, och det blev lite jobbigt att få med allt i resväskan, en det var SÅ värt det hihi! 
Farhana shoppade också loss! Önskar att västkusten också hade Primark, men jag får unna mig till nästa gång vi åker till NY! 
Vi turistade lite, myste och vädret var väldigt höstigt med färgglada löv, längesen man såg färg i träden :) 
Imorgon firas Halloween här, jag ville klä ut mig till en enhörning men tidsmässigt får det nog bli en katt detta år! 
MJAUWWWW KSSSS KSSSS 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress