Nu är man 24 år. Oj vad tiden har gått fort sen förra årets födelsedag. 
Förra året var Naida på besök, jag jobbade på advokatfirman, jag var inte förlovad ännu och jag bodde i min egen lägenhet med Tigress.
Nu detta år så har ju saker förändrats, så sjukt hur mycket som har hänt på ett års tid haha!
I söndags firade vi vid 12 slaget på en av Rez kompisars födelsedags fest, och därefter så slog klockan midnatt och de tryckte i mig en cupcake.
Sen när jag vaknade på morgonen så hade Rez varit och köpt en glasstårta med mitt namn på och tänt ljus. Mysigt! Sen blev det lite chill och därefter så gjorde vi oss i ordning och drog till Cafe Sierra, som är i samma anda som en Las Vegas buffe. Fanns så sjukt mycket att välja mellan, och kött stationerna hade så mört kött att det droppade från köttbiten. Mmmm!
Efter middagen så drog vi till Universal Studios - Halloween Horror Nights. Mötte upp lite vänner och vi hade turen på vår sida så vi lyckades fixa ett snabb pass, så vi passerade de sjukt långa köerna på alla attraktioner i hela parken. SÅÅÅ NICE! Kändes som en galet lyckad kväll. Vanligtvis så brukar vi kunna göra väldigt få grejer där eftersom köerna är 12-150 min långa men denna gång lyckades vi rejält.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress