Försökte förgäves slänga upp ett inlägg igår som beslutade sig att radera sig själv av någon anledning... så sjukt irriterad man blev haha! 
Hursomhelst, igår hikeade jag och Janelle i Malibu. 
Först tog vi oss en runda på starbucks för att fylla på lite energi, därefter bar det åt till Malibu. Jag älskar att stranden ligger runt 20 minuter ifrån mig! När vi körde vid havet var det en skön vind och lukten av saltvatten fyllde våra näsborrar. (Ordet näsborre är så fult!!)
Vi hikade i drygt 1,5 timme, och vi passerade så grymt fina hus. Mer palats om man kan säga så. 
Man önskar ju att man bodde så fint, men ingenting är omöjligt! Vem vet vad framtiden har att erbjuda :) 
Vi åt lunch på Tavern 1 vid havet och sen bar vi oss iväg tillbaka hemåt. Men först en runda till Topanga Mall! 
Väl hemma så blev det en tripp till affären med mannen och sen lagade vi middag tillsammans. Det blev kyckling vitlökspasta med champinjoner och sparris! Mmmmums! 

I fredags lunchade jag med William, oj så längesen sist jag såg honom! Vi pratade upp en storm, promenerade lite och sen sprang han iväg till jobbet. Men kul med lite kvalitets tid iallafall! 

Idag har jag hängt med Rez, vi åt middag på Cheesecake Factory och sen blev det Doctor Strange på bio. Bion som ligger 5 min hemifrån har renoverats så från en halv taskig biograf så har de nu trägolv och fotöljer med stolar man kan ligga ner i och dra fram fotstöd. Stolarna luktar helt nya också vilket är ett plus! 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress