Jag är så otroligt nöjd med mina köp! Fick allt under 2000 kr. Finns en Adidas jacka som jag också köpte, men den kommer jag tillägna ett eget inlägg! Jag, Rez och hans killkompisar drog till Camarillo Outlets efter thanksgiving middagen. Mätta och belåtna åkte vi dit och började vårt shopping marathon. Så hemskt mycket människor i en butik har jag aldrig sett. Utanför Michael Kors köade folk utanför butiken för att komma in i självaste butiken. Ja, så mycket folk var det! Jag och Tanha köade i Adidas butiken i en dryg timme, innan vi kom fram till kassan för att betala. Galenskap hahaha! Oh well, lätt värt det. Vi var klara med allt runt halv 2 på natten, så vi spenderade drygt 6,5 timme där. Men så lätt värt det. Och oj så mycket mina fötter värkte i slutet!!
Black Friday 2016, vi överlevde! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress