Så mycker har hänt på sista tiden. Jag har ÄNTLIGEN börjat mitt nya jobb. Ett jobb som är kämpigt för kroppen. Bära tunga lådor, packa upp, hänga upp, packa upp - sätta galge - hänga upp i butiken, sen tillbaka till samma visa igen. Stå på fötterna i 7-8 timmar med 30 min lunch är kaos. Mina fötter har inte vant sig ännu, men det kommer nog bli bättre med tiden. Jag är iallafall glad att jag har ett jobb nu! 
Bröllopsplaneringen är fortfarande på G. Lokalen är klar, makeup, nagel och henna artisten är bokad, behöver bara en som är duktig på hår nu. 
Klänningen är inte fixad ännu då jag är extremt petig hahaha. 
På sista tiden har jag varit på två basketbollmatcher, köpt ett par super fräscha kicks till jobbet, hängt med vänner och köpt mitt efterlängtade lipkit från Kylie Jenners kollektion. 
Jag har gymmat som en galning i 2 månader nu, utan paus. Älskar känslan! 
Jobb imorgon, ville bara uppdatera bloggen lite, eftersom det var åratal sen jag gjorde det hehehe. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress