23 juni 2016

Oui

Äventyr a lá Samira






Hellouwwww
 
Igår så drog jag på arbetsintervju i Kista på morgonen. Fick även jobbet! Dock inte alls taggad haha. Telefonförsäljning är som ett avslutat kapitel i mitt liv, men men bättre än ingenting alls! 
Sen drog jag till mammas jobb och åt lunch. Det blev mandelkyckling med rotfrukter och någon god sås. 
Därefter så klippte jag håret hos frisören som jobbar i samma byggnad som henne. Shit vad kort håret blev haha! Men nu känns det jättefräscht och som im jag aldrig färgat håret förut! Så positivt i det negativa :) 
 
Därefter drog jag vidare till Mall of Scandinavia och mötte min bror. Det blev middag och bio! 
Något som är sjukt är att jag träffat på så himla många gamla kompisar och folk man brukade umgås med i högstadiet/gymnasiet. Igår påväg till Solna för att möta min bror, så satt jag i telefon när jag plötsligt kände en hand på mitt huvud och en hes röst som säger "NÄMEN HEEEEEJSAN". Vände mig om och så var det Kamran från högstadiet som jag varken sett eller hört om på flera år. Jättekul! Så fick sällskap på tågresan hohoho.
Min bröllopsklänning är beställd och blir klar den 18e juli, är SÅÅÅ taggad! 
Tog ett tag eftersom den skulle göras om lite med designen och färg hohoho! 
Rez kommer om 2.5 vecka, yayyyy! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress