Mitt år har påbörjat bra. Familjen är här och nu har jag ännu en familj. Nu är jag officiellt Samira Hasan Shaik! Ja! Jag gifte mig igår hehe. En intim ceremoni hölls i mitt hem med familj och familjevänner. 
Byte av ringar och ett fint tal hållt av imamen. "I islam är ni nu man och fru". Magiskt! 
Jag spenderade första natten hos Rez utan dåligt samvete. Vi vaknade tillsammans utan att känna dåligt samvete. Och nu har även han en ring på fingret!! :) 
Helt sjukt, för 1.5 år sen hade jag aldrig trott att jag och Rez skulle slutat som man och fru. Jag var ju inte ens attraherad av honom då. Men kolla nu, idag är han en hunk i mina ögon och min bästa vän. Vi har varit igenom en galen resa ihop, men vi klarade oss tillsammans, starkare än någonsin :) 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress