27 februari 2016

=0

Welcome to my LaLa Land

Helllllooooooooo
Jag har börjat gymma igen! Känns så himla skönt att komma igång igen. Jag är otroligt glad att min kropp har sånt bra muskelminne. Annars hade jag nog gett upp fortare än ögat. 
Definitionen har kommit på plats igen, och det är så skönt. Känner mig mindre och mindre tankspridd, vilket är härligt. 
Har ägnat min tid på att hitta makeup artister och hårfolk till Augusti, herregud så svårt det är att hitta rätt. 
Jag får fortsätta leta tills allt faller på plats! 
Jobbet har inte kommit igång ännu, och jag börjar bli trött på att vänta, så har faktiskt börjat söka på nytt. Uppdaterade mitt CV precis, så det ska nog gå bra det här. 
Rez tog mig på en sen alla hjärtans dag middag idag. Mums! 
Träffade Lensa för en fika imorse efter gymmet. Supermysigt
Imorgon ska Paul få en makeover. Fett taggad!! Woooh 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress