Det var ett tag sen som jag kikade in här. Jag som hade lovat mig själv att försöka styra upp ett mer aktivt flöde här. Men helt ärligt har jag haft ganska fullt upp, både på insidan och på utsidan. Deet här vädret vi har just nu gör mig så himla grå och tråkig, och speciellt trött. Jag sover nog mer timmar nu än vad jag någonsin gjort på sommaren, och i sin tur så förstör det min nattsömn ganska mycket. Jag somnar vid typ 11 på kvällen och vaknar runt 3 på natten. Sen är jag vaken till runt 7-8 på morgonen och sen somnar jag om för några timmar. Allt är mer eller mindre uppochner haha.
Rez mamma har kommit hem från Bangladesh (äntligen!). Rez pappa har däremot åkt iväg, så det är bara jag och Rez mamma hemma om dagarna nu. Men det gör ingenting, det är mysigt!
 
Ikväll ska vi iväg och se Collateral Beauty, med Will Smith! Åh vad jag har tjatat sönder Rez öron med den filmen! Hoppas verkligen att filmen levererar, annars kommer jag vara så himla besviken!
För några veckor sen tog jag min första kändis selfie, och det var med Akon (!!!!) efter en Lakers match! Oj vad han var trevlig! Gjorde bort mig också när jag inte hörde att en lastbil passerade och nästan körde över mig, och han fick dra mig undan, dock skrattade han bara! Jättetrevlig och väldigt normal kille! 
Det är så sjukt hur man växt upp med denna killes musik, och sen så får man träffa personen och det visar sig att han är så ödmjuk och skön! 
 
Jag har även lärt mig hur man sparar pengar de senaste månaderna. Jag gör nu min egen manikyr och pedikyr hemma. Visst, lite pyssel blir det och det tar lite tid och man sitter himla obekvämt när man försöker måla tårna, men det har sparat mig en massa pengar. En manikyr + pedikyr per gång ligger på drygt 50 dollar, och sen så ska man ju ge dom en extra peng i dricks. Så jag brukar lämna salongen runt 55-60 dollar fattigare. Så på en månad blir det drygt 800 kr på mina naglar... Det är ju lagom drygt när man tänker efter. Var ju inget problem när jag hade en stadig inkomst, så nu får man snåla lite och försöka göra det bästa man kan utav situationen! 
Detta får mig också till att använda mig utav mina 84728 olika nagellack jag har gömt undan. Det förvånar mig hur många nagellack jag samlat på mig genom åren med liknande färger och nyanser haha. Men det blir lätt så när man inte har stenkoll.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress