19 augusti 2016

:>

Welcome to my LaLa Land

 
Drygt en vecka och några dagar kvar innan jag drar hemåt. 
Sista dagarna har spenderats i lugn och ro, fikat och ätit middag men mest har jag spenderat min vecka hemma eftersom jag har dragit på mig en lagom rolig förkylning. Hostan ligger fortfarande i, men det börjar så småningom bli bättre! 
Har lite roligt planerat för nästa vecka, så som ansiktsbehandling med mamma, middag hos en vän, photoshoot på söndag och lite annat utspridda roligheter! Mitt gym medlemskap har tagit slut för tillfället så jag får hålla igen fram tills jag kommer tillbaka till LA! 
Tigress fyllde 3 år i förrgår, helt sjukt hur tiden flyger. Minns hur mycket jag tjatade hål i Simons öron för att få gå och hälsa på hundarna, och sen en kväll så kom vår kompis över med alla valparna inklusive Tigress mammas ägare. Och oj så hårt jag föll för den underbara men väldigt energirika hårbollen, och utan att jag visste om det så hade planerna varit att jag skulle välja ut valpen jag ville ha just den kvällen och så fick jag behålla henne. Jag var som ett barn på julafton, och vi fick vara så tysta som vi kunde när vi smugglade in valpen in på rummet. Åh! 
Ska fortsätta mitt eviga filmtittande, kanske springer ner till Maxi och köper lite snacks.
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress