Inte många dagar kvar nu tills jag sitter på planet påväg tillbaka till LA. Mer eller mindre 3 dagar nu..
Jag har såna blandade känslor känner jag om jag ska vara helt ärlig. Både glädje, men även lite rädsla. Eller inte rädsla men mer typ, ehhh jag vet inte hur man ska beskriva det.
3 månader har gått väldigt fort. Lite för fort, jag menar, det är exakt 3 veckor sen bröllopet idag. Helt sjukt! 
Jag försöker göra så mycket olika saker just nu, som jag hinner med innan jag åker. 
I söndags så var jag ute i regnet och fotograferade vackra Nodi. Det öste ner, men vi fick till några bra bilder iallafall! Slänger upp dem när jag har redigerat klart :) 
I måndags så var jag hemma hos Emelie på middag i hennes superfina lägenhet. Hon lagade god mat och sen så poppade vi popcorn och tittade på första avsnittet av Idol.
Idag var jag och mamma i Gamla Stan och fick oss en facial på Flowerhill Spa't. Jättehärligt, och supertrevlig kvinna som gav mig behandlingen. 
Och när vi kom hem så drog jag och Ruslan till Burger King, köpte hem mat och tittade på Idol och skitsnackade lite innan det var dags för honom att dra hem.
På fredag blir det utgång! Vet dock inte vad jag ska ha på mig, så får försöka fila på det :) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress