Igår var jag och Rez på äventyr. 
Vi påbörjade våran dag klockan 04:30 med riktig amerikans frukost (turkeybacon,ägg,bröd och apelsin juice) 
Vi sov inte en enda blund för ingen av oss var trötta på kvällen när vi skulle sova så det slutade med att vi låg uppe och kollade på Gotham på tv. 
Så med frukosten, redbull och Adderall i vårat system påbörjade vi resan mot San Diego. 
Jag var tvungen att hämta mitt svenska pass från Svenska ambassaden som är lokaliserad där. 
Resan dit var inte illa, ingen trafik och så var det häftigt att när vi påbörjade resan så var det bäcksvart och efter nästan 2 timmar så kom solen smått upp och så plötsligt var det ljust ute. 
Vi kom fram klockan 7, så vi tog in på en supermysig restaurang precis vid havet. Det var så mysigt, skön bris men inte alls kallt. Åt en grymt god tallrik med strimlad kalkon, två Benedict ägg och den där grymt goda såsen. Och på toppen låg de mest perfekta sparris jag någonsin sett i mitt liv.
Vi båda beställde in mimosas för att avnjuta en så härlig morgon. Det var supermysigt. Nu när vi båda jobbar på så olika tider ser vi knappt varandra. Han går till jobbet före jag vaknar och jag slutar så sent från jobbet att han somnat när jag kommer hem.
Så att bara sitta där med den färska drinken och prata om allt och inget var grovt behövt. 
Efter vi ätit klart tog vi av oss skorna och promenerade längs stranden. 
Därefter hämtade vi passet och begav oss hemåt. San Diego är seriöst ett ställe vi båda var helt "omg kom vi flyttar hit"! Vem vet, det kanske blir en framtidsgrej för oss! :) 
Efter vi kom hem så drog jag till gymmet med Z. Efter vi var klara åkte vi och åt på ToGo's och sen tillbaka till gymmet för att avsluta vår träning som vi inte hann på grund av överbefolkning. 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress