Wow vilka veckor det har varit. Så mycket har hänt på en så kort tid. Jag har haft min sista dag på jobbet. Naida har hunnit vara här och åka hem. Hon åkte igår :(  . Och, och, ooooch, jag har FÖRLOVAT MIG!!! Say whaaat?!?!? Ja, helt sjukt men åh, så lycklig. Jag fick min prins till slut. Och han hade planerat i månaders tid. 
Jag har tydligen varit fett jobbig och försökt förstöra hans planer då jag vill göra som jag vill. Men han lyckades få mig till City Walk, och det var där allt hände. När han gick ner på knä och jag såg ringen tog det mig en sekund att fatta att ringen var till mig. Glömde säga "JA" i allt hahha. Och sen började jag gråta hahhaa. Helt oväntat för jag har alltid sagt åt mig själv att inte gråta när det kommer till sånt här. 
Sen poppade alla mina vänner, hans vänner från ingenstans för att gratulera. Magisk dag. 
Jag var lite sur att han inte hade berättat för mina föräldrar men ja, allt kan inte vara perfekt.
Min födelsedag har varit perfekt också. Blev överraskad på kvällen innan över 12 slaget och sen på min födelsedag så gick vi på middag och sen en rooftop lounge där min kompis söp mig under bordet. Så vart VÄLDIGT full hahaha. Men det hör väl till. 
Och biljetter till NEW YORK är bokade, Rez bokade åt oss imorse. Wohooo, Thanksgiving i NY! Har aldrig rest med en pojkvän så nu är det perfekt att man reser första gången med sin Fiancée. 
Saknaden av Naida är stor. Vaknade imorse och undrade om hon hade vaknat. Helt standard för oss hahaha.
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress