Tog examen på Art Institute i torsdags. Wow, vad sjukt det känns att äntligen vara klar.. 
2 år har jag krigat igenom med om jag får säga detta själv, grymt bra betyg. Jag är stolt över mig själv och mina prestationer. 2 år har jag pluggat och klarat mig bra på ett språk som inte är svenska. Men det har inte varit mycket problem alls. 
Vi firade första dagen på springbreak på stranden i Dockweiler. Vi åt massa god mat och sen hade jag köpt ingredienserna till Smore's. Mums! Kändes som gamla tiderna.
Och imorgon så ska jag börja på min nya praktikplats i Beverly Hills. Det känns så underbart att jag liksom kan säga att jag inte behövde vänta så länge innan någon anställde mig. På portfolio showen kom en representatör från L'oréal och NYX upp till mig och började prata. Han gillade hur jag redigerar mina bilder och sa att han skulle höra av sig för en sån som mig är vad de behöver. Även om han inte hör av sig så känner jag mig hedrad att han gillade mig och mitt arbete så pass mycket att ens tänka på att anställa mig. 
Igår var Bangladesh paraden. 2 år exakt har gått sen allting förändrades från en bra sagobok till ett helvete. 2 år sen jag plockade upp det där samtalet som ledde till helvetet. Detta gör forfarand ont och gör mig ledsen ibland. Det är så sjukt hur allt kan förändras över en natt och all lycka och glädje tas ifrån en för att aldrig återkomma. 
Är bomb förkyld dock, så får se hur morgondagen går. 
Nu blir det sova. 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress