Igår tog jag min examen från Art Institute! Det var så häftigt! Alla var så taggade, sen så får vi sätta oss och showen startar.
Sen så ställer alla sig i kö och får gå upp på scenen efter att ens namn ropas upp. Det var som på film! 
Efteråt så gick jag och mamma, pappa och Samin runt i Hollywood och kollade runt. Och sen så åt vi lunch på Mcdonalds innan vi drog till Bed Bath Beyond och köpte en madrass så pappa kan sova mer bekvämt. 
Idag gick jag och pappa till Social Security Office och fixade ett åt mig. Jag passade på att gå till jobbet efter och lämna in lite papper, och Tigress fick följa med. Alla dog för henne hahah!
Sen drog vi alla till Topanga Mall och handlade och åt. Samin och jag gick runt ensamma och mamma och pappa gick någon annanstans. Det var trevligt att få hänga med min bror.
Jag är så tröttttttt! 
Ska ta och vila lite, och imorgon ska vi gå och titta på lägenheter! Det är så sjukt hur familjen är här. Helt underbar känsla dock! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress