Las Vegas var en grym helg, dock behövdes den avslutas lite för fort då vi behövde åka hem för födelsedagsbarnets pojkväns mamma åkte in akut på sjukhus efter en olycka. 
Har iallafall haft det grymt trevligt. Och vi fick en privat tur på hennes farbrors konstgalleri där han säljer väldigt väldigt väldigt dyr konst. Jag tror en av det dyraste där inne var ett elfenbens horn för 1.4 miljoner dollar. Det var så häftigt för han brukade sälja massvis med grejer åt Michael Jackson som kom in och pekade på allt han ville ha. En hel del av allt hade ingen sett förutom typ högheter från typ Japan och Kina. 
Veydas pappa köpte skummaste drinken åt mig. Man åt blomman i drinken och hela munnen blev helt förlamad haha. Sen skulle man klunka drinken super fort så kom känslan tillbaka efter ett tag.
Vi åkte limousine och träffade Elmo mitt i natten när vi skulle gå och leta efter Pyjamas åt mig eftersom jag klumpigt nog glömde det hemma. Spelade även beerpong för första gången, gick inte så bra hahaha!
Jag är fortfarande utmattad, även fast jag fick typ 11h sömn. Vill åka tillbaka inom snar framtid! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress