10 juli 2015

-

Welcome to my LaLa Land

Imorgon åker vi till Las Vegas! 
Det har gått ett år sen sist jag var där så det ska bli kul.
Jag har kommit över känslan att det är faste månad. Köpt en hel del nya kläder hihihi. 
Ikväll ska jag fixa mitt hår hos Vanessa på ULTA. Det var längesen jag var hos henne men nu behövs det verkligen! 
Fick min lön igår så har lite extra cash sen. Att hitta lägenhet är ingen dans på rosor.. det är så svårt. Och allt är så dyrt. Och vi måste vara ute ur lägenheten senast den 9:e augusti. 
Jag har börjat torrborsta mina lår för celluliter och sedan en kaffeskrubb på det, och tro det eller ej men det fungerar! Igår var jag hos Aubrey och vi åt på ett jätte häftigt cafe, och sen gick vi på YOGA. Och när jag skulle dra hem så upptäcker vi att min bil har blivit bortbogserad hahah. Ja så kan det gå! 
Ville bara slänga in ett inlägg så min blogg inte dör ut.
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress