Kom precis hem från gymmet. Tufft gympass, men åh så skönt det känns att vara klar. Har hittat en grym pre-workout shake som jag tycker om. "C4 med green apple", som smak. 
Har kört ben 2 dagar i rad, men idag brände det nog värst. 
Köpte ett par grymt snygga träningshandskar som är perfekta för när jag lyfter vikt på mina armdagar. Har börjat få såna där fula förhårdnader på handflatorna som gör ont och är helt torra. Så förhoppningsvis kommer dessa hjälpa bättre. Jag hade ett par förut men jag har ingen aning om vart dem är.
Hade precis ett jättebra samtal med mamma. I 30 min haha. Hon ska skicka mig mina favorit kakor som endast säljs över alla hjärtans dag. Mums! Och så ska hon skicka med min älskade Adidas hoodie som jag längtat efter och lite annat kul. 
Tänkte bara säga hej, ska hoppa in i duschen nu för jag luktar apa.
Imorgon ska jag jobba med att fotografera ett födelsedagskalas på en klubb. Har ingen aning om eventfotografering, men vi får väl se hur det går! 
Xoxo
 
Min middag igår efter lektionen. YUM! 
Anonym

ohh Jag önskar att jag kunde hoppa i duschen med dig hehehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress