Nyåret närmar sig med bara en dag kvar och så är det 2016. Det är helt sjukt. Detta året har gått så fort, och oj så mycket som har hunnit hända. Både bra och dåligt. Men oj vilken resa det har varit. 
Det kommande året kommer var mitt livs händelserikaste år, med väldigt mycket förändring på gång. 
 
Det är så sjukt hur livets planer förändras med tiden.. 
För åtta år sedan trodde jag att jag hade hittat personen jag skulle leva resten av mitt liv med. Fem år senare bevisade jag mig själv fel och övertalade mig själv att nej, detta var nog inte som jag trodde. Flytten till USA var nästa steg, och jag trodde att jag hade funnit mig tillrätta denna gång. 2 år senare vaknar jag upp och ännu en gång känns det inte rätt, och nu, 1,5 år senare har alla pusselbitar landat på sin rätta plats. Who knew, att killen som jag var så sjukt oattraherad av och som jag endast såg som min gympartner och vän, kunde vända blad och bli så sinnesjukt attraktiv i mina ögon. Minns fortfarande hur jag alltid tänkte " usch, jag skulle aldrig kunna gå längre än en kram med denna kille... ".
 
Ju mer man lär känna någon desto mer attraherad blir man av personen har jag upptäckt. Och här är jag idag, på sista riktiga dagen av detta år. Här i slutet av 2015, står jag nu med en avslutad 2 årig utbildning i ämnet jag brinner för, en snygg bil som är min min min, en vacker förlovningsring med canary diamonds som jag alltid har önskat mig men främst av allt, en ljus framtid tillsammans med min bästa vän och livspartner. Jag har en vän livet ut, och jag är så sjukt lyckligt lottad att jag slutade upp med en människa som honom.
 
För några år sen trodde jag aldrig detta hade varit möjligt, jag trodde att min första kärlek var det som gällde, men nu så förstår jag verkligen varför allt som har hänt i mitt liv, hänt. Allt har en mening bakom sig, och allt som skett har skett för anledningen att jag skulle växa som människa och vidga mina perspektiv och vyer. Är så otroligt tacksam för det. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress